god morgon.

Igår var jag så jäkla trött, så var nära på att somna i soffan vid tio..
Men jag klarade att hålla mig vaken tills att andra perioden mellan sverige - danmark var över.
Har faktiskt inte kollat hur det gick ;D Men känner på mig att sverige vann, för danmark sög verkligen igår :p
Eller ja, det har dom gjort genom hela VM.
Men kollade nu iaf, och det blev 8-1, rätt skönt faktiskt ;D

Men iaf, jag somnade ju tidigt igår.. och jag hade glömt bort att ställa klockan ;/ :p inte så bra kanske, men jag vaknade halv sju, helt av mig själv :o Vilket är otroligt ovanligt för att vara mig :b
Men jag somnade om sen men som tur var så ringde mamma ;D haha.
Själv klart drog jag denna;
"Är du vaken?"
"ja då, jag bara ligger och drar mig lite."
"ja okej, bra. Men du låter lite trött.. somna inte om nu bara"
"nej då, jag lovar!"

haha, vad tror ni att jag gör?
Jag somnar om och vaknar 30 min senare ;D men det behövde jag ;b

Idag blir det förhoppningsvis att grilla iaf :D vilket ska bli nice.
Jag och sanna ska nog bada också :) eller inte nog, vi SKA bada.

nu orkar jag inte skriva mer.

"But if I wanted silence
I would whisper,
And if I wanted loneliness
I'd choose to go,
And if I like rejection
I'd audition,
And if I didn't love you
You would know."
- Maria Mena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0