Grafisk Kommunikation.

SItter nu på en 3h lektion och gör ingenting. Egentligen har jag massa massa att göra, men jag orkar inte ;/
Idag är vi typ 8 pert på lektionen, för alla andra har dragit. Funderar starkt på att dra mig jag också, för jag orkar inte vara här inne. Är otroligt trött i huvudet, och det blir inte precis bättre av att någon sitter och lyssnar på tvspelsmusik och att en tjej med världens jobbigaste röst sitter och skrattar och skriker. Alltså, jag ska seriöst lägga in en video på henne någongång. Jag stör mig verkligen på hennes röst. Hon snackar som en 5 åring. Världens äckligaste lilla vidriga röst! Usch vad negativ jag låter nu, men usch! Nu är jag trött.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur är väl att ingen gör så mot dig, för då skulle Du väl bli arg? Kanske inte man kan hjälpa att man låter lite annorlunda? Är Du så himla bättre själv?

2008-06-02 @ 00:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0