Helgens planer

yao, denna helgen blir förhoppningsvis superbra! :D
Jag, stefan, sanna, robin, hanna och anton ska nog dra oss ut till stugan över helgen.
Men eftersom att stefans bil gick sönder igår så vet vi inte hur det blir än.. får se om vi fixar någon bil så att vi kan åka! :D

Förresten, igår var det ju andra deltävnligen i melodifestivalen.. Jag gillade verkligen danmarks låt! :D
Det blev nog min favorit. :D Och det blev ju bara ett plus i kanten att han som sjöng, Simon Mathew var hur snygg som helst! :D Men att dom drog han och Måns selmerlöf över samma kant gillar jag inte. För Måns är snygg-söt, och Simon var snygg-sexig :D Inte alls på samma sätt. :)
Jag tror själv att det kommer att gå ganska bra för Charlotte, även om jag inte gillar henne som person. Men låten är skön och jag tror att det är en sån som folk kommer att gilla efter att ha lyssnat på den 2-3 gånger :D Men jag tror att Danmark kommer att vinna hela skiten :)

Fast nu ska jag skriva svenska.
have a nice day, peace out.

Kommentarer
Postat av: Mi

Hoppas ni kommer iväg och får det kul :)Haha jaa Danmarks bidrag var faktiskt ganska bra!

2008-05-23 @ 09:33:58
URL: http://micass.blogg.se
Postat av: Hanna

Men det finns väl fasicken 100.00000.00000 människor också, men i och för sig. Då kanske man kan ta tillfället i akt och döda läraren med FÖR SMÅ kläder ? :D

2008-05-23 @ 09:42:29
URL: http://hnnandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0