long time...

yeye, har fått en hel det klagomål ifrån olika håll om min blogg nu.
Men detta har hänt sedan sist iaf.

Sanna & Hanna x1000 (vet inte hur många)
Middag med sanna & hanna x2
Tre dagars härlig tid i norge
Suttit i Maria Menas stol.
Suttit i lägenheten under Maria Mena.
Shoppat i oslo samt hemma.
Lurat Sanna, Hanna, Maggan, Emely med att jag skulle flytta till norge.
Fått både Sanna & Emely att gråta genom att berätta att jag skojade. HAHA
Titta på 3 filmer
Gått i skolan (suck)

Filmkväll med Kim, Albin, Sanna & snygging-äckel.

Filmkväll igen, med Pontus, Sanna, Filip, Hanna, Tobbe & äckel.
Sov hos Pontus.
Fått en snygging på luren. ;D (HAHA)
Sanningens ögonblick + mys x2 med sanna, maggan, emely, patrik och samuel.
Fått pollenallergi som fan!

Det var nog det. haha ;D
Detta var otroligt jobbigt, eftersom att jag var tvungen att tänka OCH skriva! :p
Så nu blir det röka med sanna.
Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0