Middag på lövnäs.

"Who's to tell
What's to come
All I know is tomorrow
Today will be gone
Get out, out of bed
Put on your blue suede shoes
Get up, up and dance
Celebrate the good times" - Simon Mathew

Jajumen, nu är det inte länge kvar tills att jag ska åka till farmor & farfar. Är verkligen hungrig nu, så ska sitta gott med lite mat i magen. Vet dock inte vad jag ska ha på mig.. Jag fryser som fan här inne med en tjocktröja.. och vi ska sitta ute och käka tror jag.. Får kanske ta med mig en jacka, vi får se. Usch, det känns ju inte som att det är sommar för mig just nu, när man gick med klänning förut, och nu sitter jag inne med en stor tjock tröja, och ändå fryser. ;/ Jaojao, orkar inte skriva så mycket just nu faktiskt. Saknar min kamera lite nu.. skulle varit kul att kunna ta lite snygga kort på middagen, men får nöja mig med mobilen eftersom att Sanna har min kamera.
Nu blir det en smoke, sen leta kläder ;D

So long, fuckers!
(vad är härligast; So long eller Peace out?)

btw, jag är king på
att åka skateboard. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0