Myspys

Igår var det lite party för mig, sanna och hanna. Vi åkte till skåre och var hemma hos en som heter jesper. Det var riktigt kul faktiskt ;D Inte mycket folk alls, men det var trevligt :)
Jag och hanna åkte hem med halv två bussen, så det blev ju inte så mycket party, men ändå :D

Idag ska iaf jag och sanna med hanna hem och ha mys hos henne. Ska bli riktigt kul faktiskt. Det ska vara sånt där "tjej mys" med smink, skratt, snack och god mat. :D Mums så mys.
Annars har jag inte så mycket mer att säga faktiskt, mer än att jag HATAR svenskt väder :)
Ofta det snöar i mitten av maj liksom.. HERREGUD!

jaja, peace out.


Kommentarer
Postat av: mulin

Men åh, tack själv, för kommentaren! :)

Hoppas att du har haft en bra helg och så där.

2008-05-18 @ 12:32:12
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: louise

Vad är det för något du behöver hjälp med?

2008-05-19 @ 12:21:47
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0