Sarah JP vs. Kenzo

Har precis kommit tillbaka ifrån stan, eftersom att det var så äcklig mat i skolan idag åkte jag, sanna och hanna in till stan och käkade.. Kan ju inte påstå att det var så där jätte mycket godare, men jag fick ju i mig mat iaf.. Har precis snackat med min svenska lärare och han sa att jag iaf får ett VG, inte så nöjd över ett VG i svenska, men men.. så är det. Gör man inte uppgifterna som man ska så blir det så. Har iaf två grejer kvar att göra klart innan lovet, så hoppas på att dom blir klara så snart som möjligt.
Förresten, vi gick in på Åhlens förut innan vi åkte tillbaka till skolan, och där såg jag Sarah Jessica Parker's parfym, covet och jises vad gott den luktade. Eftersom att parfymen jag har nu, Kenzo amour snart är slut är det nog dags att börja tänka på att köpa sig en ny. Jag hade tänkt att köpa mig den nya kenzo amour indian holi, men jag funderar på om jag inte ska ta SJP istället.. får det hur det blir ;D Sarah's parfym var dessutom mycket billigare är kenzo ;D Eftersom att jag lever som en fattig student betyder priset lite också ;D Kanske kan fjäska in mig hos mamma/pappa lite också, vem vet ;D
Men nu ska jag skriva min utredande text, så..
peace out.
 eller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0