sommar & sjuk.

Nu känns det som att sommaren är här igen. Killarna går med shorts och tjejerna med kjol eller kjänning. Kan det bli mer sommar över det? :D Men tyvärr är jag ju sjuk än, och det känns inte som att det går åt rätt håll så att jag blir frisk, känns snarare som att jag blir sämre för varje dag. Usch, jag hatar att snyta mig. Får lust att spy på mig själv varje gång jag snyter mig. Och detta med att "dra tillbaka" snoret i näsan.. det har jag super svårt för. Jag stör mig som fan på när någon gör det. Och nu går jag runt och gör det själv, förlåt alla ni som får lyssna på det :p Men vet ska jag göra? Låta det rinna eller? :b
Kommer inte att gå hela dagen idag, eftersom att jag inte orkar med det nu. Pratade med Thomas förut(min mentor), och han sa att det var bara att jag sa till sen, så får jag gå.

Jag orkar faktiskt inte skriva mer för nu, för jag dör snart :)
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0