sötnos, förkyldning och sanna.

Sitter i skolan nu och har historia. Vaknade upp brevid min sötnos i morse av att jag var dunder förkyld. Huvudet gjorde ont, näsan sprutade och halsen var tät. Och nu låter jag som en kille när jag pratar, vilker inte känns så bra,
tror fan att jag har mer bas i rösten än vad stefan har just nu. haha ;D Men men, det är ju inte så konstigt att jag är förkyld, eftersom att jag inte direkt var haft varma kläder på mig nu under en period, sen har jag typ bara träffat folk
som har varit förkylda också. Stefan har varit lite halvförkyld ett tag, och mamma har blivit supersjuk nu. Jag pratade med henne igår i telefon och jag hörde nästan inte att det var hon, så förkyld var hon :b Får se om detta blir en sån där "lång-tids-förkyldning", eller om det går över snart. Jag hoppas verkligen på att det går över snart, för sjuk tänker jag inte vara på sommarlovet iaf. För faktiskt, det är inte lång tid kvar alls tills att vi har sommarlov. Vi här på infokomp går ut den 11:e och alla andra skolor går ut den 13:e, förutom dom som tar studenten.. för dom går ut den 12:e

iaf, tillbaka till idag. Klockan ringde vid nio, eftersom att vi kände för att ta sovmorgon. Men jag orkade verkligen inte gå upp ur sängen, så när klockan var 09.40 sa Stefan att vi skulle gå upp, eftersom att bussen gick 10.00. Så det blev till att tvinga sig upp och skynda sig ner till bussen. ;D När vi kom till torger träffade vi Robin, som skulle till skolan eftersom att han också var sen idag. Men iaf, sen fick vi sitta och vänta på Sanna i typ hundra år, eftersom att hon låg och sov när jag ringde henne.(skräll) Vi satte oss vid Sjökvistens eftersom att Stefan var hungrig, så det blev en baguette för honom och en milkshake för mig ;D Det kallar jag god frukost alltså ;D haha. (inge dåligt fet) Men iaf, sen kom sanna och då åkte vi raka vägen till skolan. Och nu sitter jag här ;D Missade två lektioner idag, men skit samma. Hade inte kunnat jobba någonting så tidigt ändå.

Denna veckan kommer att bli så slapp som möjligt. Det enda jag har inplanerat är middag hos farmor & farfar på onsdag, det ska bli mysigt tycker jag, eftersom att det bara blir jag, louise, farmor och farfar. Ska bli kul att se hur det ser ut på baksidan nu när dom har gjort om :)

Nu orkar jag inte skriva mer faktiskt, men kanske skriver lite senare om jag har någonting att berätta. ;D
peace out, fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0