trött som få.

I natt fick man sig inte mycket till sömn..
men så kan det ju vara ibland ;D

Sitter i skolan nu iaf, måste gå bort till skin deep idag också för att få i piercingen igen som åkte av igår ;D
Funderar på om jag ska köpa mig en svart ring istället :D tror att det skulle vara snyggt. Ingrid har en svart, och på henne var det skit fint! :D Men jag får se. Jag fick iaf mina glasögon igår, så nu mera har jag stora pilotbågar =)
Trodde seriöst inte att jag skulle våga använda dom på heltid, men fan.. Om någon inte gillar dom, titta inte då? :D
Yeye, nu ska jag försöka få med sanna och hanna ut på en rök, för det är för varmt här inne verkligen :o
Skriver nog kanske en rad senare om jag hinner ;D

Tjing, peace! 

"Why won´t you stay
Stay for a minute
Stay for an hour
Stay forever
Say I´ll be yours
For a lifetime" - Sarah Dawn Finer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0