välkommen tillbaka till verkligheten.

Jag är äntligen frisk. Fortfarande lite snuvig och hostig, men mår inte alls lite dåligt som jag har mått. Känns så jäkla skönt att vara frisk nu så det är inte sant. Tror att jag har missat en hel del i skolan och i utvärlden nu, men vafan ;D
Jag förstår inte hur jag kom upp imorse faktiskt, för jag la mig typ 00.00, och sen vaknade jag vid 04.00 av att jag hostade så, att jag fick gå upp och ta medicin. Sen vaknade jag vid sex helt av mig själv och kunde inte somna om :b Men det är ju bara bra, fast jag kommer säkert att vara trött ikväll.
Denna helgen kommer att bli lite sådär, idag har jag lite att göra, och sen ikväll kommer stefan. Imorgon blir det nog stugan och mysa, sen på söndag ska jag träffa Sara, vet var otroligt längesen jag träffade henne. Så det ska bli kul :D
Nu ska jag borsta tänderna och kissa, sen blir det att springa ner till bussen.
Peace out!
image334
(Bilden tog jag när jag gick hem för någon helg sen ifrån stan klockan 04.00,
det tog mig 2 hela timmar att gå hem.
Gissa om jag var trött efter det!)


Kommentarer
Postat av: Lexie

jättefin bild :D

2008-05-30 @ 08:08:21
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0