dagens...

Dagens humör: övertrött och glad
Dagens mående: underbart
Dagens borde: göra klart svenskan
Dagens frisyr: mittbena och utsläppt
Dagens smink:  mascara, puder och rouge
Dagens klädsel: ljusa stuprör, svart klänning, beige cardigan, grön sjal
Dagens skor: låg converse modell ifrån roots
Dagens jacka: dunjacka ifrån cubus
Dagens väder: soligt men kallt
Dagens planer: filmtime och baka?
Dagens materiella vill ha: Mycket!!
Dagens längtan: 14e dec :D
Dagens fundering: mycket där med, bl a VAD FAN BLIR DET PÅ MIN FÖDELSEDAG?
Dagens beroende: Mina klassvänner och tyvärr cigg.
Dagens tråkigaste: Ingenting, för jag är på ett sånt bra humör idag :D
Dagens roligaste: Krook och hanna tror jag nog.
Dagens sämsta: ingenting :)
Dagens Bästa: skolan. (tror nog att det är första gången i hela mitt liv! :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0