fredrik, du är ingen favorit idag.

Fy tusan vilken morgon...
Först vaknar jag av att Hanna ringer 0820.
Hanna - vart är du?
Jag - nej jag ligger i sängen och drar mig (fast jag sov egentligen ;p)
Hanna - men du skulle ju möta mig halv ju!
Jag - (tittar på klockan och ser att den är 0820), MEN VAFAN! jag trodde att hon va 0720. jag kollar buss så ringer jag snart igen..
Jag kollar buss och ser att det går en 0855, så jag ringer hanna och säger det sen börjar jag att stressa iväg till bussen.
När jag sitter på bussen ringer jag malin för att se så att don hittade rätt.
Malin - han har inte kommit än..
Jag - nehe? men smsa när han kommer då.

nu kommer det värsta..
Fredrik var inte i våxnäshallen för att han hade sagt fel till oss, vi skulle vara på nJoy istället.. så vi som trodde att det var friidrott idag har ingen idrott idag alltså. Fy fan!
Nu kunde jag ha legat i min säng, eller suttit och käkat frukost i lugn och ro..
FREDRIK, idag är inte du min favorit.. om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0