JÄVLASKITDATORJAGHATARDIG!

JÄVLAR VAD JAG ÄR ARG JUST NU!!!!
Fy fan, jag har suttit här och skrivit i typ 2-3 timmar på det där jävla skitmanuset nu.. och vad tror ni händer? Jo, eftersom att mian dator suger kuk så startades skiten om.. och SJÄLVKLART hade jag inte sparat så nu är allt borta :)
Det känns verkligen som att det kommer att gå bra imorgon för mig. FAAN!!!!!!!!!!!!!!!, så arg är jag just nu.
Så det blev som jag trodde, det är bara att sitta uppe hela natten. HELVETES SKIT OCKSÅ!!!
MAMMA, PAPPA NÅGON!!!!! GE MIG EN NY JÄVLA DATOR!!!
ÅH, nu ska jag ta en paus framför Filip & Fredrik på kanal5 och låta den här skiten vila. Sen är det bara att börja om från början..
HEJDÅ!!!!!!!!!

Grabben där uppe gillar tydligen inte mig..
men vet ni vad? Jag gillar inte han heller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU!! det är väl inte datorns fel att DU inte sparar??????????????????????????????????????

lycka till med provet iallafall!!!!!!!!

f

2008-11-05 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0