Tidsfördriv.

Har du pojkvän/flickvän? NEJ!
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? Beror på när jag börjar, men absolut tidigast sju.
Vem/vilka vet mest om dig?  Min familj hoppas jag :p
Gillar du att slåss? Absolut inte, det är ganska omoget :)

Vad ska du göra ikväll? Jag får se hur det blir.

När var du senast full? Oj, det var när jag hade fest. I oktober tror jag.
Har du utländska föräldrar?  Noep
Var har du ont?  Min tand, var nyss hos tandläkaren.
Är du bra på att måla? Har VG i bild, så varken bra eller dålig antar jag. :p
Vem kramade du senast? Louise, när hon gick hem igår tror jag.
Vad längtar du till? 14/12 :D:D
Vad heter dina husdjur?  Jag har inget, men pappa har en hund. Han heter Bubba.
Har du körkort? Nej, inte än.

Favoritgodis? Tryffel, om det nu räknas som godis :p
Morgon- eller nattmänniska? Verkligen inte morgonmänniska, och jag sover helst på natten.. :p
Sparare eller slösare? Slösa, verkligen! Eller vad säger ni som känner mig? ;D
Har du några homosexuella vänner? Jajumen.

Bio eller promenad? Bio, och promenad efteråt =)
Är du kittlig? Skoja inte, herregud säger jag bara!

Rädd för insekter? JAA!
Anser du att du är stark? Klart jag är, jag är lika stark som pippi. (HAHA)


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha absolut tidigast 7? ljug inte! absolut tidigast 10! om ens det :D

2008-11-26 @ 18:08:31
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0