Till Sanna, vänner eller ovänner...

Att vara vänner, är inte det att stå upp för varandra, att kunna säga vad man tycker och tänker en att ändå kunna vara vänner efter det?
Så ser jag på en stark vänskap iaf. Jag sa vad jag tyckte till dig, och nu skriver du massa jäkla pikar mot mig i din blogg. Jag kallar inte det vänskap. Det är bara elakt och onödigt.
Men kanske var inte vår vänskap så stark och bra som jag trott i alla dessa år.. tyvärr. Och nu blev det som det blev.
Jag har gjort allt för att hjälpa dig, för att få dig att må bra och för att vara en bra vän.. och ditt gensvar är att hugga mig i ryggen.
Usch, kanske finns det ingenting som heter äkta vänskap.

ingenting mer att tillägga.
(jag nämner iaf ditt namn, för att jag ser dg som en vän även om vi bråkar och inte pratar med varandra. För mig är du alltid en vän eftersom att jag mer eller mindre har växt upp tillsammans med dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0