make it rain

Denna dagen har varit ganska konstig..
Vaknade 0700, men orkade inte gå upp såtänkte att jag kunde sova lite till eftersom att jag började 1040, men OJ! När jag vaknade tittade jag på klockan och då var den 10, inte bra inte bra. Så tog en liten sov morgon idag ;D
När jag kom till skolan var det en lektion kvar, och där hade jag två skrivuppgifter kvar bara, så gjorde klart dom och oj. Där var hela kursen klar :D TJOHO!, eller nej.. Jag gillar bild. så lite surt att den tog slut, men ska välja en uppföljare på kursen, och det är en 100 poängs kurs :D
Det lutar mot ett VG i estetisk verksamhet.. vilket jag är otroligt tacksam för, eftersom att jag inte alls kan måla ;p
Så jag tackar och tar emot och hoppas på ett MVG i uppföljaren.

Efter att jag var klar med dom två grejerna fick jag iaf sluta, så jag, Hanna, Kim, Sandra och Lina tog oss en fika och sen åkte jag hem och nu sitter jag här :)
försöker att fixa till min blogg, men just nu går det lite sisådär faktiskt :p

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0