you know that I can use somebody

Sen i måndags har jag mått skit, kan inte sova på nätternaför att tankarna snurrar runt i huvudet..
Jag har inte orkat käka någonting typ. Idag är det enda jag fått i mig te.. Vilket inte alls är bra.. Men jag känner mig inte sugen på mat, har inte ens varit hungrig.
Jag vet inte varför jag inte kan sova, jag har försökt allt. Men tankarna försvinner aldrig.
Försöker att göra saker för att bli trött, typ gå upp och titta på tv, sätta mig vid datorn, läsa tidningar och bara ligga och titta upp i taket, men det går inte.
Får hoppas på att jag kan somna ikväll, annars blir jag tokig.

I've been roaming around
Always looking down at all I see
Painted faces, fill the places I cant reach

You know that I could use somebody
You know that I could use somebody

Someone like you, And all you know, And how you speak
Countless lovers under cover of the street

Kommentarer
Postat av: angelica

pluttan, hoppas det blir bättre med sömnen, vi saknar dig i skolan JÄTTE MYCKET! :( <3

2008-11-25 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0