äntligen.

Jag drog mig upp ur sängen i morse och tog bussen till skolan, jäklar vad härligt det är att komma ut.
Visst är det skönt att vara hemma, men inte varje dag.

Det gör så fruktansvärt ont i ryggen just nu, så någon halloweenfest på skolan ikväll blir det nog inte för min del.
Kan fan knappt sitta ner.. så vi får se vad länge jag klarar av detta. Eftersom att jag INTE vill ta några tabletter får jag skylla mig själv över hur jävla ont det gör.. men jag menar, hur länge ska jag behöva gå såhär?

Har precis varit på en promenix med hanna, eftersom att vi inte var med på idrotten idag. Hade verkligen velat vara med för idag var det styrketräning.. men men, jag missar iaf inte boxningen. :D
Dags att gå bort till nJoy nu. Tjing tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0