en ovanlig tisdag.

igår började dagen med att klockan ringde 0900 (fast att det är lov!) för att jag skulle städa inför kvällen, och vid tolv tiden åkte jag in till stan och mötte sanna. Jag kom hem med en jacka, hoodie och en klänning, dock med mindre pengar på kortet..
Vid fyra mötte jag sandra också tog vi bussen hem till mig där simon och lina väntade eftersom att vi skulle ha party.
Vi började dricka lite smått och under kvällen sen började folket komma. Det var riktigt kul faktiskt :)
Vi drack och hade det mysigt tillsammans, dock var det lite väl höga röster under natten, men vafan det hör till :p
Det slutade med att lina, sandra, sanna, krook, emil och christoffer sov över, så kvällen vart längre än planerat :) Mycket trevligt iaf, tack allesammans!
Orkar inte lägga in några bilder nu, men jag kan lova er att det finns massa smaskigheter att välja mellan. hahaha ;D
Nu blir det film, tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0