jackor

Jag är inne i en sån där "vill ha allt, måste ha nytt"-period... Alla mina kläder känns så jäkla tråkiga, men en ny jacka ska jag köpa mig iaf, en riktigt varm en. Fast jag är så jäkla kräsen när det gäller jackor, så vi får se om jag hittar någon ;D

Idag har det verkligen varit en slapp dag, satt av en hel skoldag i bildsalen och målade. Dock fick jag massa gjort, men det känns ju inte så smart eftersom att svenskan ska vara inne imorgon och jag har inte ens börjar.. ;p
Mamma köpte iaf skor till mig idag, så får se om dom passar imorgon :) Hoppas det för måste verkligen ha nya skor. (Ja faktiskt behöver jag det!)

Jag tänke faktiskt gå in och lägga mig nu, fast att jag börjar 10.40 imorgon. Min kropp skulle behöva sömt, inte minst mitt huvud.


Ge mig denna tack? :D

Kommentarer
Postat av: Saaandra

HAHAHA, som att DU behöver skor? ;D

2008-10-08 @ 23:07:49
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0