mobiltelefoner i all ära.

Vad vore livet utan en mobiltelefon?
Jag menar, när vi var mindre hade vi ingen aning om vad en mobil ens var, men nu.. när vi har växt upp med en kan man bara inte leva utan den. En mobiltelefon kan ha en  stor betydelse i ens liv. Den kan innehålla viktiga saker, sen kan komma ihåg saker åt en och jaa.. nu förtiden kan den fan göra allt.
Och varför skriver jag om detta nu för? Jo för att Louise, min syster har köpt en ny, så jag ska få ta över hennes. Och gissa om jag är glad. Nu äntligen slipper jag min sketna Sony ericsson W890i. Och iställer kommer en nokia N95 att finnas i mina händer.
Snacka om att jag är lycklig :)

Engelskan kallar, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0