Skolfoto.

Ja, idag är det alltså skolfoto som gäller.
ca 1/3 av klassen ska köra på 80-tal, vilket enligt mig är det roligaste temat. Några killar ska vara stekare och den är det en liten del av klassen som inte ska göra någonting tror jag. Lite tråkigt om ni frågar mig, MEN alla har rätten till avstå :)
Efter skolan blir det fika med sanna. Det var otroligt längesen vi fikade ihop, så detta ska bli kul :)

Jag stör mig lite på folk som har skolfotot seriöst. Folk som stylar upp sig och sminkar sig så att det ser ut som om det var deras första gång tillsammans med lite smink. Usch :) Dock är det kul att se hur ettorna gör. Vissa går i myskläder, andra i någonting som ser ut att vara en blandning mellan festoutfit och maskerad :)
Men vafan, det bryter vi med eftersom att vi kör på temakort ;D

Nu måste jag jobba lite med svenskan, tjing tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0