tidsfördriv.

Senaste..

Låt du hörde: Shiny toy guns - You are the one
Film du såg: Se upp för dårarna
Mat du åt: ostmacka till kvällsmat igår
Kram: Louise
Puss: Oj, kenny tror jag faktiskt :p Skulle ge han en puss på kinden men inte enligt han så han vred på huvudet och det blev en puss på munnen istället :p
Fest: Det var längesen jag festade nu, så kommer inte ihåg
Känslan: Panik
Ilska: oj, det var säkert någon gång under helgen. :p
Resa: norge
Glädje: förut :)
Dröm: Hahaha, åh den var underbar den. Om det ändå gick att förverkliga :)
Boken du läste: Gossip girl tror jag
Personen du träffade: Sandra, hon sitter brevid :)
Personen du pratade i telefon med: Krook
Personen du fick sms av: Krook där med.
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig :)
Gången du var utomhus: För ca en timma sen på en rökpaus.
Gången du sov: För 3 timmar sen låg jag i min säng och försov mig :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: När louise fyllde 20 tror jag. (skilda föräldrar)

Nu ska jag ta en rökpaus, sen blir det att jobba svenska, VERKLIGEN! :b


Kommentarer
Postat av: Theres

Du måste se bilderna ! La ut dom här nu;P haha

2008-10-14 @ 15:15:37
URL: http://www.metrobloggen.se/glasvinge
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment

hAHAH

2008-10-16 @ 13:52:04
Postat av: Sandra :)

Puss: Oj, kenny tror jag faktiskt :p Skulle ge han en puss på kinden men inte enligt han så han vred på huvudet och det blev en puss på munnen istället :p

HAHAHAHAHHAHAHAHAH

2008-10-27 @ 13:37:30
URL: http://www.nogg.se/simpelsandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0