kvällens sista cigarett, du ler.

Idag var det alltså ett kärt återseende för min del.
Och det visade sig bli en mycket musik ikväll :) Efter massa, och jag menar verkligen MASSA godis och tv-tittande tog vi oss en promenad ute i den svarta kvällen. Känns bra att allt gick fint faktiskt.

Nu har mamma iaf åkt till oslo med krister, och kommer att vara där tills på söndag. Vilket är otroligt skönt, eftersom att jag slipper allt tjat om att jag måste städa :p (fast det måste jag fan göra nu, jag är äcklig annars)

Jises vad jag vill komma bort ett tag nu. Sandra ska till New york snart, så kanske kan lägga mig i hennes resväska.. ;D
Nej men seriöst. Skulle vara skönt att åka någonstans. Karlstad är en underbar stad på många sätt, men oj så tråkigt här är. Aldrig händer det någonting kul, och när det väl gör det kommer jag inte in.. eftersom att jag inte fyllt 18 än. Fy mamma, kunde du inte ha ploppat ut mig lite tidigare va? ;D

Helgens planer är just nu inte stora alls. Det enda jag har planerat är louise match på söndag mot grums. Jag hoppas verkligen på ännu en vinst ifrån NB's sida :)

Nu ska jag gå och tvätta mig i ansiktet, sen ta kvällens sista cigarett för att sedan bege mig in till sängen.
Får se om jag får igång mobilen igen så att jag kan blogga ifrån den imorgon. Men som ni alla nog redan vat är min mobil inte precis min bästa vän :) Som tur är får jag en "ny" på lördag, jag får nämligen låna syrran's eftersom att hon köpt sig en ny... DEN GRISEN! =)


"Jag fimpar kvällens sista cigarett, du ler.
Om nån minut så går jag härifrån och då ses vi
nog aldrig mer."

Kommentarer
Postat av: Saandra

Hoppa in vet ja! :D väskan kommer nästan vara tom..

Får se om du får plats på hemvägen sen.. annars lämnar jag dig där! ;D

2008-10-10 @ 16:35:09
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0