Halva dagen.

Dagen har varit ganska okej idag faktiskt. :) började med att jag försov mig. :) så jag fick stressa iväg till bussen för att stå och fota på tingvalla IP i två timmar tillsammans med christoffer, kenny och jessika. Vilket var otroligt kul, förutom att det var kallt som tusan. Men efter det drog jag mig till skolan och la in bilderna på datorn och satte mig på första bästa buss in till stan efter det för att möta upp mamma, katarina och louise.. Trodde jag, men när jag kom in hade dom redan fikat, så jag och mamma gick upp till jc med louise där hon köpte sig ett par jeans. Sen var det dags för henne att åka till jobbet, så jag och mamma gick runt och kollade jackor till mig.. Vilket verkade vara omöjligt! Hittade en supersnygg på H&M, men den var inte varm nog enligt mamma så gick vidare till stadium.. Ut kommer jag inte med en jacka, utan med en möjlig praktikplats. :d en kille som jobbar där hade lite kontakter, så han skulle kolla runt lite. :d men skriver mer om det imorgon. ;) natti natti gott folk. :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0