Skit kamera.

Alltså jag och teknik går inte alls bra ihop. Jag har ju skrivit många gånger om min kamera som är "trasig" hit och dit, men nu är det någonting som är seriöst fel. När jag skulle före in bilderna ifrån den stod det att det var ett "Kommunikationsfel", så nu går det inte. Men allt annat funkar som det ska på den, det är bara att det inte går att föra över bilderna. Jag får panik på sånt här.. tyvärr ger jag upp ganska lätt också, så efter att ha provat 4 gånger nu har jag gett upp, för fortsätter jag kommer jag bara att bli förbannad och det orkar jag inte nu.
Men jag antar att jag får be någon titta på den, annars får jag lämna in den på lagning. FAN FÖR TEKNIK! :)
Nu ska jag titta på tv och lägga min kamera under en kudde, så att jag slipper se den!

Tjing-tjing.

Kommentarer
Postat av: louise

Men lilla vän, antagligen är det du som inte förstår den där saken :D Har du ingen instruktionsbok? Eller så kanske det helt enkelt är så att datorn är störd, full av virus, you know.

2008-09-03 @ 19:57:50
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0