Skratt och tårar.

Usch vad allt suger ibland. Vissa dagar känner man sig lite deppig, och idag har jag en sån dag. Kan bero på att det snart är ett år sen solskenet försvann ur mitt liv.. Jises, jag saknar dig så sjukt mycket vissa dagar, vill kunna spola tillbaka tiden och få att som det var förr, kunna höra ditt härliga skratt, sitta och spela "fia med knuff" med dig och louise. Vissa saker har jag glömt bort, och det gör ont, för jag vill kunna komma ihåg allt. Men saker bara faller bort. Men ditt skratt in i det sistaär det jag kommer att ta med mig livet ut. Bara av att sitta här och skriva dom här sakerna får mig att gråta. Jag saknar dig, men jag vet att du har det bra där du är nu. Jag kommer alltid att älska dig, fast saknaden gör otroligt ont. För alltid i mitt hjärta kommer du att finnas älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0