morgontrött

Seg morgon idag alltså.
Vaknade 06.30 av att både mobiltelefonen och klockan ringde, men stängde av allt och låg och drog mig tills att klockan var 07.00 ungefär, sen var det dags för frukost men orkade verkligen inte äta så satte mig framför tvn och tittade på The Voice istället, alltid när jag tittar på det programet glömmer jag bort tiden, så när klockan var ca 07.50 satt jag fortfarande i myskläder ;p Så det blev lite stressigt för mig, IGEN. Men nu sitter jag här i skolan ändå, kom tio min sent typ, men så visade det sig att christoffer är sjuk, så kan inte göra så mycket under denna lektionen ändå tyvärr. Får sitta här och kolla runt på nätet i nästan tre timmar. KUL :D
Åker iaf till oslo idag med mamma och hampus, vilker kommer at bli kul eftersom att det är en nationaldag som ska firas morgon :)
Men nu ska jag hjälpa hanna, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0