jag har ingenting annat för mig

humör - Glad.
outfit- Mjukis.
frisyr - Ruffsig knut.
mat - En kopp chai-te.
läsning - Massa papper ifrån af och på nätet.
aktivitet - Stan med Ingrid, Amanda och Love.
roliga - Ingrid och Amanda.
inköp - En kopp chai-te och tv tidningen
träning -Promenaderna med Freja.
godsaker - Anthon Berg choklad, min nya favorit.
tvprogram - Criminal minds.
låt - E.M.D - Me can. Lugn och skön låt.
borde - Äta någonting, men jag orkar inte.
längtan - Värmen och uteservering
väder - Soligt, dock lite småkallt.

Jag har verkligen ingenting att skriva här i bloggen längre. Ska nog börja med att bildblogga. Alltså lägga upp massa bilder och låta dem tala. Orkar inte skriva längre faktiskt.
Förresten, JAG HATAR DEN HÄR DATORN! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0