Lady Gaga - Eh eh (nothing else I can say)

Grattis på födelsedagen Ingrid! :D

Idag blev jag väckt av mobilen 10.35, det var Louise som ringde och ville ha med mig på en fika. Så det var bara att dra sig upp och göra sig i ordning. Jag var riktigt snabb faktiskt, tog 11.20 bussen in. =)
Först gick vi upp till af sen blev det en fika i solen :) Riktigt skönt väder ute nu, dock blåser det lite kallt.

På fredag blir det iaf maskeradparty hos Ingrid och sen bär det av in till stan, med maskeradkläderna på ;D
Ska bli riktigt roligt faktiskt :D Har redan planerat att jag ska klä ut mig till en tant, får se om jag har alla grejer hemma till det bara. Annars får det bli någonting annat helt enkelt.

Jag har förresten sett ett par ursnygga Reebok skor i DNA katalogen. Dock finns dom inte i butiken ännu, men ojojoj så snygga! :D

JAG HATAR ATT VARA FÖRKYLD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0