soligt värre

vilken underbar helg detta har varit alltså.

Fredag:
Åkte in till stan med louise och mötte upp Lina och Hanna på en fika i det sköna vädret, sen gjorde jag och Hanna stan.
Jag köpte mig bara hårspännen för 10 spänn på H&M. Hanna fick sig ett par solglasögon, tights och hårband.
Sen kom krister och hämtade upp oss också åkte vi hem till mig så att jag fick packa och sen åkte vi hem till Hanna i Säffte.
Vi skulle ha grillat med några vänner till henne, men det blev inte så. Utan vi började med lite gott att dricka på hannas baksida, sen blev det pizza med Emelie och hannas pappa. Jises vilken god pizza dom har i Säffle alltså. Mums.
Efter det gick vi runt lite i säffle, men bestämde oss sedan för att sätta oss utanför Hannas mamma. Och där satt vi i någon timma och tittade på folk, sjöng och hade det mysigt.

Lördag:
Vi vaknade runt 11.00 och gjorde oss frukost, som vi njöt av i den härliga solen.
Vi satt ute på altanen hela förmiddagen med musik, cigg och vatten, mysigt värre.
Sen kom Krister och hämtade mig så åkte vi hem till edsvalla. Och där var det full fart med att fixa till huset.
Mamma fixade i rabatterna och Krister eldade ogräs. Mig satte dom i sysselsättning på en gång, jag fick måla staketet. Men det gjorde mig ingenting, jag gillar sånt :)

Söndag:
Mamma väkte mig 10.00 eftersom att det var frukost ute på altanen. Efter den var det bara att dra igång att måla stakeket igen. Så nu har jag äntligen målat klart, och det blev så vackert så vackert.

Jag önskar dock att det var sol idag, för vill bygga på brännan jag fått nu under helgen. Men icke sa nicke... Nu regnar det istället... Men får hoppas på sol imorgon ;D
På onsdag drar jag och Ingrid till Oslo förresten. Ska bli riktigt trevligt, också får vi hoppas på fint väder så att vi kan sätta oss på en uteservering någonstans :)

Men nu ska jag hjälpa till med någonting, eller bara slappa framför tvn ;D
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0