14.00 - 03.42

Fy fan vilken dag. Vi kom hit till eventhallen vid 14.00, och børjade jobba klockan 15.00, och sen har vi jobbat ænda fram tills nu. Det har inte funnits någonting alls att gøra under sjælva festen, før det kom bara ca 100 pers.. Men det ær just det som ær det jobbiga. Att bara sitta och kolla på klockan minut før minut ær nog det værsta jag vet. Jag jobbar hellre røven av mig, æn att bara sitta och gøra ingenting. Dock fick vi lite att gøra nær festen var slut, jag børjade stapla stolar, vilket senare visade sig att jag inte behøvde gøra. Så nu har jag svettat ner mig helt i onødan. Fast det kænns rætt skønt ændå, nu kænns det ju iaf att jag har jobbat ;D
Jag tycker synd om de som ordnade festen, de hade ræknat med att det skulle komma många fler, men så blir det ibland tyværr. Det var førresten en eritreansk fest, de firade sin frigørelsedag. Så man tycker ju faktiskt att det borde ha kommit hit fler, men men, så kan det gå.

Nu ska jag gå en sista runda i lokalen och se om vi glømt någonting.
nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0