fuckface

Nu har det varit otroligt dålig uppdatering här.. men jag ska bättra mig, om jag orkar! ;D
Helgen var helt okej för min del! Hade otroligt kul i fredags på sandras födelsedagsfest! Trodde att jag skulle komma dit och endast känna Sandra, men icke! Det var mycket trevligt folk på plats, och det blev inte precis värre inne i stan!
Träffade Sanna Olsson och Monira på score, har inte träffat dom på flera år känns det som. Alltid kul att träffa barndomsvänner! Sen träffade jag Sanna Nilsson också, det var lika mysigt det! Härligt att det har blivit bättre mellan oss igen måste jag säga. Tack alla för i fredags, det var grymt!

Det känns verkligen som att det går framåt just nu, jag har några grejer på gång. Sen om det går hela vägen, det får framtiden avgöra. Men drar till Oslo nu på fredag iaf, så ska snacka med lite folk då och se vad som händer. Får snart lite pengar i plånboken iaf, känns jäkligt skönt!
Jag har räknat lite på allt jag behöver för att flytta hemifrån, och fan det kostar.. Men då har jag räknat med massa onödiga saker också, men vafan, ska jag flytta så ska jag köpa grejer också! Jag tänker inte ha en "student lägenhet" där det bara finns en säng, soffa och tv. NEJNEJ! Det funkar inte för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0