Grattis på 60års dagen Tina!

Efter kalas med skumpa och uteservering med öl är jag nu hemma igen. Kalaset var kalas bra, uteserveringen satt inte så fel den heller kan jag lova! Nu ska jag fortsätta med rummet en stund tills louise skickar bilderna ifrån bröllopet till mig. Ska nog lägga in några här sen, men det beror på hur dom ser ut ;D

Jag och Louise snackade lite om jobb osv förut.. och jag funderar faktiskt på att satsa allt på ett kort... Men jag får tänka lite till på det där, för det är ju ändå ett ganska så stort steg att ta. Men nu säger jag inget mer :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för hälsningen och att du kom på kalaset

2009-08-09 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0