happy days

Låten jag la in i förra inlägget är min nya favorit låt! Fasen vad skön den är! Jag tror att det är toto som har gjort orginalet, men denna versionen är fan så mycket bättre!

Imorgon får jag förhoppningsvis min nya säng! Och fan vad det ska bli skönt, få slippa det jäkla gallret. Sängen jag ska få är mycket större, så det är ju också ett plus!

Pappa ska hämta Hampus snart, med motorcykeln! Så förhoppningsvis får jag provsitta den :D Det ska bli grymt kul att få se den, jag vet att pappa är oerhört glad över att äntligen äga en mc igen. Och visst är det roligt när ens föräldrar är superglada över någonting? :)


Jag och brorsan på bröllopet!

Pappa och motorcykeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0