hemma för en kort stund.

Nu är vi hemma igen, vilket känns lite sådär..
Jag hade gärna varit kvar i blekinge några dagar till,
eftersom att jag inte har någonting speciellt att komma
hem till så hade ju jag kunne varit kvar, men folk börjar
ju att jobba, så det var bara att åka med hem igen. :(
Resan hem igår var sådär, det sög i början eftersom att
man inte ville hem, men väl framme i helsingborg gick det
över, för jises vilken mysig stad. Men fan så jobbiga trappor!
Båstad var inte lika mysigt, jag hade förväntat mig att det skulle
vara större och mer, mer av allt... Men det var ungefär som
gamla stan, plus havet.
Vi åkte ca 80 mil, bara igår! Fast det kändes inte som att det
var så mycket, eftersom att vi stannade lite då och då.

Stoppet i Tidaholm var nog roligast, vi åkte ju till frejas uppfödare.
Nu var det inte alls lika mycket hundar, tror hon hade 5 hundar nu bara.
Fast istället för många hundar, hade hon nu 13 katter! Plus att hon
precis hade fått barn själv också... Jag förstår inte alls hur hon
orkar med allt, men alla är vi olika! :D

Ska strax gå ner till stranden, man får passa på när det äntligen är
bra väder igen! Sen ikväll ska jag ringa Nadja tänkte jag, och
se när vi ska dra iväg till norge! För nu jävlar ska jag ha mig ett jobb!
Och egen lägenhet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0