h&m eller ellos

Jag stör mig så jäkla mycket! Jag såg ett par skit snygga byxor igår, men jag minns inte vart jag såg dom!!! Jag kollade i både ellos och H&M katalogen, men nu hittar jag dom inte.. Men det var väl inte meningen att jag skulle ha dom antar jag ;D Ska snart dra mig in mot stan med syrran, blir en fika i solen :)

Det är så jäkla mycket kläder jag har hittat som jag vill ha nu.. Helt sjukt vad mycket snyggt det har kommit in nu! Men jag får vänta tills jag har lite stålar i plånboken...!

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-17 @ 09:43:09
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0