jeans

förresten, jag var på stan i går med Sanna Olsson, och hittade två par jeans. Och hör nu, de passade helt perfekt!
Jag har haft världens problem med jeans, för jag hittar aldrig några som sitter bra. Men denna gången hittade jag inte bara ett par, utan två!
Jag hade ett par svarta levi's jeans som jag verkligen älskade, de satt skit bra och har hur snygga som helst. Men efter en kväll i stan med lite alkohol gick de sönder på knät, så jag klippte sönder dom ännu mer, och nu är dom bara fula! Så jag måste verkligen ha nya.
Tänkte att jag ska försöka hinna att titta lite i oslo vad som finns där, annars är det bara att hoppas på att de finns kvar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0