nöff nöff

Fy fan vilken dag ifrån helvetet detta har varit.. När jag vaknade i morse hade jag världens huvudvärk, och självklart hade vi ingen alvedon hemma. Så det var bara att bita ihop. Det gick skit bra, ända tills jag och sanna kom hem igen efter vår tur på bergvik. Jag hade så ont att jag bara ville gå och lägga mig, men åter igen var det bara att bita ihop. För jag hade lovat Hanna att jag skulle komma in till stan och möta henne. Det var verkligen den värsta turen i stan på länge, jag trodde fan att jag skulle spy på bussen hem. Och mitt huvud värkte värre än värst. Så när jag kom hem la jag mig på soffan med solglasögonen på och sov i några timmar.
Det värsta av allt är att jag ska åka till oslo imorgon, så det är bara att härda ut under de tre timmarna dit, och slänga mig i sängen så fort jag kommit fram. Fy tusan för att jag blir sjuk nu, nu när jag ska jobba också! Och det är inte precis normala arbetstider..

Är det grisen som är på besök kanske?
- nöff nöff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0