Blekinge

Nu har vi precis kommit hem ifrån en lång dag runt om i blekinge.
Vi åkte till Ronneby brunn, och jises vad fint det var där. Där ska jag
banne mig bo någon gång. Sen åkte vi till Karlskrona och var där
hela eftermiddagen. Det var en super mysig stad, så dit kommer jag
att åka fler gånger.

Bröllopet i lördags var förresten helt underbart vackert! Carolinas klänning
var hur fin sin helst, och pär var hur stilig som helst! Louise tog bilder med
sin kamera, så lägger upp bilder ifrån bröllopet när jag har fått lite bilder.

Imorgon åker vi hemåt, men ska först åka förbi helsingborg, båstad och
tidaholm, så vi lär inte vara hemma i karlstad innan 00.00 iaf...

Huset vi har bott i nu under tiden här nere är brudparets hus,
kusin Pär och hans fru(ja, för det är hon nu) Carolina. Och jises vad snyggt
det är här! Jag funderar på om jag ska flytta hit och slänga ut Pär och Carolina,
men jag får se hur det går med det ;D Pär är ju faktiskt polis, så jag kanske
hamnar i finkan då ;p Jag har tagit kort på köket, så förhoppningsvis blir det
någonting liknande i edsvalla hemma hos mamma och krister. :)

Förresten, pappa och hans sambo Barbro har köpt sig en mc. Snacka om
ålderskris ;D Haha! Nej då, jag vet att ni har velat haft det länge. Så det är
bara för mig att säga grattis, och för er att åka ner till karlstad så att man får
provåka :D

Nu ska jag sätta mig ute med de andra.
Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0