090218

Idag vaknade jag kvart över sju eftersom att Hampus och mamma inte kunde vara tysta! :p
Och jag kunde verkligen inte somna om, så det var bara att gå upp. Det, gott folk är INTE vanligt i min vardag!
Det bästa som finns är ju att somna om på morgonen, men bara för att jag inte hade några planer idag kunde jag inte somna om.
Men dagen funkade som vanligt fram till efter lunch... Jag fick ont i magen och blev super trött, så gick in och la mig. Sen vaknade jag vid fyra igen. Måste säga att det är skönt att sova middag alltså.
Eller ja, det är sköt att sova vilken tid som helst tycker jag.

Att gå ut med freja när det är mörkt ute är ingen höjdare alltså. Hon är mer mörkrädd än vad jag är, när det är mörkt ute springer hon och gömmer sig när man kommer med kopplet, och när man väl är ute vägrar hon att gå.
Men idag fick jag henne till att iaf gå runt huset, fast hon pep några gånger.
Måste få henne att bli lite tuffare. Hon är ju fan rädd för allt, fast hon är ju bara en valp. ;D

Nu ska jag lägga mig, för imorgon 11.00 ska jag sitta i stolen hos mikaela igen. :D

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: louise

Du glidarn! Du kanske skulle söka jobb som "sovare" om det finns någonstans? Få betalt för att ligga och sova. :D

2009-02-18 @ 09:43:16
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0