armband i stora lass.

Åkte in till stan förut och köpte lite grejer för att göra armband, sen begav jag mig hem till Louise.
Hon hade tidigare under dagen köpt samma grejer, så vi satte oss i hennes kök och började tillverka armband.
Dom vart riktigt snygga faktiskt :) Och det är billigt :) Man tjänar verkligen på att göra sina egna smycken.
För det första är det billigare, sen blir det alltid rätt storlek också kan man designa dom hur man vill. Sen är det ju alltid kul att pyssla lite :D
Så nu har jag två hobbys. Både att tillverka tavlor och nu den nya, göra egna armband.

Kanske inte är så dumt att vara arbetssökande ändå.
Och vem vet, det kanske kan bli ett arbete av det.

(Bilden är tagen från www.louiseteimar.blogg.se
för att jag inte kan lägga in bilder)

Kommentarer
Postat av: louise

se där ja, du lär dig. Det heter inte arbetslös (som du skrev i en kommentar hos mig), det heter arbetssökande. Eller så har man helt enkelt semester! Same shit but different name! :)

2009-02-12 @ 00:15:15
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0