För er som inte vet.

Jag har hoppat av skolan, och jag gick en anonym kommentar på det. Så för att reda utt detta nu skriver jag ett inlägg om det.

Jag slutade sbsolut INTE skolan för att jag skulle kunna jobba svart i norge.
Jag slutade för att jag hade panik över att gå i skolan, kunde inte sova på nätterna för att jag visste att jag skulle till skolan morgonen efter.
Så du som är anonym kanske skulle ta reda på fakta innan du lägger dig i saker och ting :)
Men nu söker jag jobb i både sverige och norge, så får vi se vad långt jag kommer med det.
Jag vet att jag har mina nära och kära bakom mig, vad som än händer. Och det är det enda som betyder någonting.

Hoppas att du fick en lite större inblick i det hela nu.
Och jag tror att jag vet vem du ä, så använd ditt namn istället.

Kommentarer
Postat av: mom

Finns ju vissa avundsjuka folk som vi vet.Tex "blondinen" mfl

2009-02-09 @ 17:08:10
Postat av: sara

Hej. hoppas bara du inte tror att det var jag för att vi pratade om det igår.. ville bara säga det:) Hör av dig när du kan ses! Kramar

2009-02-09 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0