Gymnasiefest i oslo.

Åkte till norge idag med mamma och krister før att søka jobb.
Vilket jag har gjort, så nu återstår det bara att skicka ivæg lite ansøkningar via mailen och vænta på svar. :)

Just nu ær det gymnasiefest hær i Eventhallen, och fan vad Morten spelar. (Han ær dj)
Jag har seriøst ont i huvudet av all musik. Væggarna vibrerar av musiken... førstår ni då varfør jag har ont i huvudet? :p

Men snart kommer en grupp som ska spela, så får se hur dom ær. Hørde dom lite førut under genrepet, och det læt ganska bra.
Men men, nu ska jag ta mig en øl. Det førtjænar jag idag! :)

LOUISE, lycka till imorgon! Och hør av dig nær ni har spelat klart.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: louise

Hoppas det går bra med jobbsökandet!

Jag slänger iväg ett sms när matchen är klar.

Puss

2009-02-27 @ 15:46:56
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0