I'm feeling all superhuman

Blev väckt av att telefonen ringde förut, och det var Ingrid som ville ta en fika. Så nu får jag nog sätta fart, för bussen går fem över tre, och jag har bara käka frukost än :p (Ett glas oboy)

Men jag känner mig på jäkligt bra humör idag :)
Drog igång dagen med en Chris Brown låt, och då blir man alltid glad :D
Nu har jag lyssnat på den typ 5 gången, bara denna morgonen ;p
Men nu ska jag leta fram en outfit ;/

Over and out!

It's not a bird, not a plane
It's my heart and it's going, gone away
My only weakness is you
Only reason is you
Every minute with you
I can feel like I can do anything
I'm Going going, gone away love

You changed my whole life
Don't know what your doing
to me with your love

I'm feeling all super human, you did this to me, yeah
A super human heart beats in me
Nothing can stop me here with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0