jobb jobb jobb

Jag trodde att denna dagen skulle bli lugn, en slapp dag helt enkelt.
Men sen ringer krister, och då ändrades allt :p

Den 14/3 är det jobb i norge igen, och då är det en hårvisning som står på schemat.
Jag trodde att jag skulle ha något litet jobb där, eftersom att det inte är i eventhallen.. men det visar sig att jag ska vara producent.. Krister sköter allt på den tekniska sidan, och jag ska ta hand om utseendet på salen.
Så nu ska jag försöka att hitta en lösning som både är snygg och får in 250 personer...
Ja, lycka till på mig är allt jag kan säga.. :p

Nu ska jag sätta mig och skissa lite.
TJING!

Kommentarer
Postat av: mom

Ett ord "peeeengar"

2009-02-05 @ 19:42:08
Postat av: Barbro

Festfixare hmm ja det är väll inte sämsta jobbet. Blick för detaljer har du. Lycka till!!

2009-02-09 @ 08:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0