med musiken i mina öron.

Ja, här sitter jag med ipoden i öronen.
Eftersom att louise ville låna min ipod så fick jag ta hennes så länge, och jag har hittat en skit bra låt på den.
Men eftersom att våran dator gick sönter har vi fått kristers dator ifrån typ 80-talet :p haha meniaf så kan jag inte lägga in låtarna på datorn och se vad den heter. Vilket suger, men jag får försöka att klura ut det ändå, eller så frågar jag bara louise ;D

Snart kommer mamma och krister och hämtar mig, eller rättare sagt nu.

Så nu ska jag dra mig. TJING!
Hoppas på att skolan är som vanligt imorgon så att jag slipper gå upp och sätta min på en buss för att sedan få reda på att det inte är någonting. :p

Tjing igen

Kommentarer
Postat av: Peter G

Vilken käck liten hund. Vad blev namnet?

2009-01-15 @ 22:38:28
Postat av: Elin

Svar: Hon heter Freja :)

Ni får komma på en fika någon dag så att ni får hälsa på henne :)

2009-01-19 @ 08:58:55
URL: http://elinteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0