nytt år, ny... soffa?

Har precis kommit hem ifrån en tripp med Louise, mamma och Krister.
Var tänkt att vi bara skulle till louise och fika, men mamma vill tydligen ha en ny soffa... så vi har åkt runt överallt och letat.
Men vi tror att vi har hittat en, så får se när den blir beställd ;D
Ska bli så sjukt skönt att slippa den soffan vi har nu. För usch vad den är vidrig :p

Nu ska jag färga håret på mig själv tänkte jag ;p
Har gjort det en gång förut, och det blev faktiskt bra..
Men denna gången gör det ingenting om det blir ojämt, för ska ha i slingor också. Fast det får mamma göra på min imorgon ;p

önska mig lycka till... haha ;D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du tänkt att skolka hela veckan du eller?!

2009-01-14 @ 08:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0