akazia är min bästa vän.

Efter en mycket lång tur i stan åkte jag och mamma hem till familjen Caris på besök.
Jag har äntligen köpt mig en klänning! Och en riktigt snygg sådan. Dock aningen dyr,
men det får man liksom räkna med ;D Jag är nöjd, och mamma är otroligt glad över
att jag äntligen hittat en klänning. :)
Mamma fick med sig två par skor hem (två par skor av samma modell och färg),
så hon är nog också nöjd efter dagens shopping. Det enda som saknas till bröllopet
nu är skor, och jag har hittat ett par riktigt snygga pumps på foot news, så bara jag har
kommit hem ifrån norge med lite pengar i plånboken ska jag köpa dom, om dom finns
kvar vill säga...
Nu ska jag sätta mig ute på altan med de andra och njuta av ett glas rosé.
Hoppas att ni får en lika fin kväll som jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0